Artykuły

Dobry opis kategorii – dlaczego warto o nim pamiętać?

  Opisy kategorii są regularnie wykorzystywane przez duże marki oraz sklepy internetowe. Otwierają one wiele możliwości pozycjonowania sklepu internetowego, a co za tym idzie generowania większego zysku ze sprzedaży. W artykule postaramy się odpowiedzieć, dlaczego dobry opis kategorii, jest taki ważny. Czym jest opis kategorii? Standardowy opis kategorii produktu kojarzy się z wyszczególnieniem jego cech…
Czytaj więcej

Jak napisać opisy produktów przynoszące zyski w sklepie internetowym? – 14 porad, które w tym pomogą

Jeśli czytasz ten artykuł, to zapewne posiadasz firmę, która sprzedaje usługi lub produkty w internecie. Albo: zarabiasz na życie pisaniem tekstów. W obu przypadkach właściwe napisanie opisu produktu przyniesie zyski. Z tego artykułu dowiesz się, jak to zrobić.  Opisy produktów w sklepach internetowych są niezwykle ważne, ponieważ to z nich klienci czerpią wiedzę na ich…
Czytaj więcej

5 pomysłów efektywnego wykorzystania zaplecza SEO

Czy zaplecze SEO musi służyć tylko i wyłącznie do pozycjonowania stron www? Oczywiście, że nie i to przedstawiam na jednym z opublikowanych artykułów na blogu SeoNinja.pl. Jak zatem efektywnie i w pełni wykorzystać jego możliwości? Poniżej przeczytasz o 5 praktycznych pomysłach wykorzystania potencjału, jaki dają strony pozycjonerskie – zaplecza SEO (nie tylko do SEO). 1.…
Czytaj więcej

200% większy ruch dzięki marketingowemu zapleczu SEO

W tym artykule dowiesz się, jak zbudować marketingowe zaplecze SEO, które zwiększa ruch. Przedstawię Ci krótki poradnik i jednocześnie case study, jak w relatywnie prosty sposób można uzyskać większy ruch na stronie docelowej i stronach zapleczowych. Wzrost może osiągnąć poziom około 200%. Dzięki odpowiedniej strategii masz możliwość poprawić nie tylko pozycje strony docelowej, ale też…
Czytaj więcej